سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

101/8/27
1:49 ع

جهان در حال تغییر است و همه چیز در حال پیشرفت است. این که بخواهیم بگویم چه کسی و یا چه تیمی در حوزه سئو به صورت دائمی نفراول است اشتباه محض است. پس بهتر است رتبه بندی یک تیم را با توجه به توانایی اونها بسنجیم. یک تیم خدماتی سئو از نظر شما باید چه ویژگی داشته باشد؟!

پیدا کردن یک تیم خدماتی سئو بسیار کار دشواری است،شما باید با توجه به فاکتور هایی که در بخش پایین گفته شده بهترین تیم خدمات سئو در تهران ، و دیگر شهر ها پیدا کنین. این فاکتور هایی است که یک شرکت خدمات سئو لاکچری میتواند به شما ارائه دهد.

خدمات یک شرکت سئو

  1. ارزیابی کسب و کار و تجزیه و تحلیل سایت
  2. توسعه استراتژی و اهداف SEO
  3. راه اندازی ابزار سئو 
  4. اجرای بهینه سازی 
  5. بهینه سازی مداوم برای موتورهای جستجو
  6. گزارش دهی منظم 
  7. صداقت و شفافیت
  8. و....

تفاوت بین SEO و SEM چیست؟

تفاوت اصلی این است که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بر بهینه سازی وب سایت به منظور دریافت ترافیک از نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است. از سوی دیگر، هدف بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) دریافت ترافیک و دیده شدن از جستجوی ارگانیک و پولی است.

به عبارت دیگر: نتایج جستجوی گوگل به دو دسته اصلی تقسیم می شوند: نتایج جستجوی پولی و نتایج جستجوی ارگانیک.

SEO در مقابل SEM: ویژگی های اصلی

بررسی اجمالی SEO:

سئو عمل بهینه سازی مداوم یک وب سایت به منظور رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک و بدون پرداخت (SERP) است.

گوگل از بیش از 200 سیگنال رتبه بندی در الگوریتم خود استفاده می کند. همانطور که گفته شد، سئو را می توان به چهار زیرمجموعه اصلی تقسیم کرد: سئوی داخلی، سئوی خارج از صفحه، سئو فنی و سیگنال های تعامل کاربر.

سئو داخلی:

این جایی است که شما وب سایت خود را بر اساس کلمات کلیدی که مشتری هدف شما در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو جستجو می کند، بهینه می کنید. به عنوان مثال، یکی از بهترین روش های سئو در صفحه این است که کلمه کلیدی اصلی خود را در تگ عنوان، توضیحات متا و URL صفحه وب قرار دهید. 

سئوی خارجی:

سئوی خارج از صفحه به معنای دریافت سیگنال های اعتماد و اعتبار از سایر وب سایت ها است. این عمدتا شامل ایجاد بک لینک های با کیفیت بالا به سایت شما است. اما گوگل ممکن است از سیگنال‌های خارج از صفحه دیگری نیز برای افزایش اعتبار سایت شما استفاده کند، مانند E-A-T و اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی.

 

سئوی فنی یا تکنیکال سئو:

اینجا جایی است که مطمئن می شوید گوگل و سایر موتورهای جستجو می توانند تمام صفحات وب سایت شما را بگردند و لیست کنند. سئوی فنی یا تکنیکال سئو همچنین شامل مواردی مانند اطمینان از بارگیری سریع صفحات شما می شود. و اینکه معماری سایت شما به درستی تنظیم شده باشد.

 

سیگنال‌های تعامل کاربر:

روشی که کاربران با سایت شما تعامل می‌کنند به Google کمک می‌کند تا بفهمد آیا صفحه شما با جستجوی دیگران مطابقت دارد یا خیر. به عنوان مثال، اگر صفحه شما دارای نرخ پرش بالایی است، این می تواند نشانه آن باشد که صفحه شما به کسی پاسخی به درخواست او نمی دهد. و اگر گوگل صفحه شما را برای آن کلمه کلیدی مناسب نمی داند، می تواند رتبه شما را کمی پایین بیاورد. یا کاملاً از صفحه اول خارج شده است


  

101/8/26
10:45 ع

یکی از اصطلاحات رایج در بازار ارزهای دیجیتال توکن سوزی است. بر همه افرادی که در این بازار به صورت تریدر حرفه ای مشغول هستند و یا هولدر ارزهای دیجیتال هستند، واجب است که از این اصطلاح مهم اطلاعات کافی داشته باشند. همانطور که می‌دانید مناسبات اقتصادی در ارزهای دیجیتال بر اعتماد کاربران به تیم سازنده یک کوین یا توکن بستگی دارد. در حقیقت در این بازار شیء مادی و یا چیز خارجی بین کاربران دست به دست نمی ‌شود. بلکه کلیه تراکنش ها بر بستر بلاک چین مبتنی بر اعتمادی است که افراد به آن شبکه بلاک چین دارند.

 

فرایند توکن سوزی چگونه است؟

توکن سوزی در حقیقت فرآیندی است که در آن بخشی از توکن های یک بلاک چین و یا یک ارز دیجیتال از درون تراکنش ها خارج می شود. این به آن معنا نیست که واقعاً توکن از بین می ‌رود. بر خلاف چیزی که از اسم آن بر می ‌آید در حقیقت توکن سوزی حذف خارجی توکن نمی ‌باشد. مساله این است که یک کیف پول تعریف شده با آدرس مشخص که رمز آن در دسترس کسی قرار ندارد، وجود دارد. توکن های مورد نظر با تعداد لازم به این آدرس انتقال داده می ‌شوند و برای همیشه از دسترس خارج می شوند. به این کار توکن سوزی می گویند. در حقیقت توکن های از رده خارج شده، برای همیشه در درون یک شبکه تراکنشی بلاک چین قفل می ‌شوند و هرگز نمی شود از آنها استفاده کرد.

 

توکن سوزی بایننس

یکی از شبکه های بسیار مشهور بلاک چین که صرافی بسیار بزرگی نیز دارد بایننس است. برای درک توکن سوزی می‌شود از مثال توکن سوزی بایننس استفاده کرد. در حقیقت اولین و مشهورترین نوع سوزاندن توکن ها مربوط به بایننس می باشد. در ابتدا قرار بر این بوده است که چیزی در حدود 200 میلیون کوین از بایننس تولید شود. اما در حال حاضر این تعداد بسیار کاهش یافته است.

در حقیقت تولید توکن بایننس همان 200 میلیون خواهد بود اما به دلیل توکن سوزی های مداوم و مستمر این تعداد بسیار کاهش یافته است. بایننس حدود هر سه ماه یک بار به انجام این کار می پردازد. به این طریق که بر اثر اجماع نظر کاربران و تایید صرافی بایننس از موجودی کیف پول، توکن های مورد نظر با تعداد خواسته شده به آدرس یک کیف پول خارج از دسترس انتقال داده می‌ شوند. به این ترتیب هرچند که تعداد توکن های تولید شده توسط بایننس همان 200 میلیون است اما تعداد کل توکن های در دسترس و قابل تراکنش بسیار کمتر از این تعداد خواهد بود.

 

آیا توکن سوزی بر دارایی تک تک افراد تاثیر دارد؟

یکی از سوال های بسیار شایعی که در این باره به وجود می ‌آید این است که آیا توکن های سوخته شده از دارایی کاربران و تریدرها در شبکه خارج می شود؟ پاسخ این سوال منفی است. در حقیقت بخشی از کوین ها و یا توکن ها به گونه ای از دسترس خارج می شود که در اختیار کسی نباشد. این بدان معناست که اگر در کیف پول خود فرضا مقداری شیبا دارید با توکن سوزی تیم توسعه دهنده هیچ تغییری در تعداد توکن های کیف پول شما ایجاد نمی ‌شود. به عبارت دیگر شما به همان تعدادی شیبا خواهید داشت که قبلا داشته اید. تمرکز بر توکن سوزی معمولاً توسط توسعه دهندگان به گونه ای است که آسیبی به کاربران و دارایی آنها وارد نکند.


  

101/8/23
10:15 ع

گوگل برت درک موتور جستجو از زبان انسان‌ها را افزایش می‌دهد. در واقع برت برای رفع نیاز جستجوگران ساخته شده است. هر کسی موقع سرچ مطلب مورد نظر خود، با زبان خودش موضوع را عنوان می‌کند و گوگل با کمک این الگوریتم تطابق بین عبارت درخواست شده‌ی کاربر و محتوایی که واقعا نیاز دارد را ایجاد می‌کند.

BERT مخفف عبارت Representations Encoder Bidirectional from Transformers است.

“برت یک شبکه عصبی اینترنتی است که باعث می‌شود گوگل بافت کلمات را بشناسد و زبان سرچ کاربران را به درستی تحلیل کند.“

 

شبکه عصبی یا Neural networks چیست؟

شبکه‌ی عصبی مجموعه‌ای از دستورات و کدهایی است که برای تشخیص الگوهای سرچ و زبان طراحی شده‌اند. دسته‌بندی محتوای تصاویر، تشخیص دست‌خط و حتی پیش‌بینی ترندهای بازارهای مالی، برنامه‌های رایج در دنیای واقعی برای شبکه‌های عصبی هستند. البته برنامه‌های کاربردی سرچ مثل مدل‌های کلیکی در گروه شبکه عصبی قرار نمی‌گیرند.

 

NLP چیست؟

الگوریتم برت، مدلی از پردازش زبان طبیعی NLP است. NLP یکی از حوزه‌ای هوش مصنوعی است که هنگام مطالعات تعاملات انسانی و زبان‌های محاسباتی با زبان‌شناسی همگرا می‌شود. هدف آن هم از بین بردن شکاف‌های بین یک زبان با زبانی دیگر است تا تمام افراد بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. این سیستم از زمان کار آلن تورینگ در دهه 1950 میلادی برای مدت زیادی وجود داشته است.

اما در دهه 1980 بود که دست‌نوشته‌های مدل‌های NLP وارد حوزه کاری هوش مصنوعی شدند. از آن زمان، کامپیوترها حجم زیادی از داده‌ها را پردازش می‌کنند که همین آنالیز داده، باعث برپا شدن یک انقلاب بزرگ در روابط انسانی و ماشین‌ها شده است.

شاید در زندگی روزمره خود متوجه آن نباشیم، اما بیان کلامی ما بسیار پیچیده و متنوع است. زبان‌ها، قواعد، روابط معنایی، عامیانه‌ها، نقل‌قول‌ها، اختصارات و اشتباهات روزانه آنقدر زیاد است که حتی در برخی موارد خود ما انسان‌ها هم یکدیگر را درک نمی‌کنیم.

در این شرایط قطعا کار کامپیوترها سخت‌تر می‌شود، چون عملا زبان ما ساختاری ندارد که آن‌ها بتوانند کلمات و عبارات ما را درک کنند. بنابراین نیاز دارند تا از سیستم‌هایی برای درک آن کمک بگیرند. یکی از این سیستم‌ها که کارآیی فوق‌العاده‌ای هم دارد، NLP است که از تکنیک‌هایی مثل تفکیک مطالب نامربوط در متن، تصحیح غلط‌های املایی، کاهش کلمات ریشه‌ای یا مصدرها استفاده می‌کند.

از طریق این هوش مصنوعی می‌توانیم محتوا را ساختار، بخش‌بندی و دسته‌بندی کنیم تا بفهمیم چطور بخش‌های مختلف با هم ارتباط دارند. سپس پاسخی را به زبان طبیعی برای تعامل با کاربر تولید می‌کند که تا حد زیادی جواب کاربر را شرح می‌دهد.

NLPای مثل الگوریتم برت به شما اجازه می‌دهد که مثلا به دستگاه هوشمندی مثل الکسا بگویید: ((الکسا! موسیقی همه‌ی اون روزا گذشت رضا صادقی رو پخش کن.)) و الکسا هم همان موسیقی را برای شما پخش کند.

NLP در حال حاضر در منابع متعددی مثل تعامل با چت بات‌ها، ترجمه خودکار متن‌ها، تجزیه و تحلیل احساسات در نظارت بر سوشال مدیا و حتی سیستم سرچ گوگل استفاده می‌شود.

 

نحوه عملکرد الگوریتم برت

یکی از تفاوت‌های بزرگ گوگل با سایر سیستم‌های پردازش زبان، ویژگی دو طرفه بودن آن است. بقیه سیستم‌ها فقط یک طرفه هستند. یعنی فقط می‌توانند کلمات را با کمک عباراتی که در سمت چپ یا راست آن‌ها در متن قرار دارند، توصیف کنند.

گوگل برت در هر دو قطب کار می‌کند: متن سمت راست و چپ کلمه را تجزیه و تحلیل می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود درک بسیار عمیق‌تری از روابط بین اصطلاحات و جملات به وجود بیاید.

تفاوت بعدی این است که Google BERT با بررسی یک مجموعه متن کوچک، یک مدل زبان را می‌سازد.

اما مدل‌های دیگر برای این کار نیاز به مقادیر زیادی داده برای آموزش یادگیری ربات‌ها دارد. رویکرد دو قطبی برت به شما کمک می‌کند با داده‌های بسیار کمتر و دقت بیشتر الگوریتم و سیستم را به راه بیاندازید.

بنابراین زمانی که مدل الگوریتم برت نظر در یک مجموعه متنی منبع، مثل ویکی پدیا آموزش داده شد، از طریق ” fine tuning” به کار می‌افتد.

در این مرحله، برت با توجه ورودی‌ها و خروجی‌های الگوریتم، به سمت فرآیند پیدا کردن محتوای مناسب می‌رود.

 

“الگوریتم برت در بسیاری از برنامه‌ها قابل استفاده است، پس کاربرد آن به طور گسترده در سیستم موتورهای جستجو تعریف می‌شود.”

الگوریتم برت (Google BERT) چیست؟

گوگل برت درک موتور جستجو از زبان انسان‌ها را افزایش می‌دهد. در واقع برت برای رفع نیاز جستجوگران ساخته شده است. هر کسی موقع سرچ مطلب مورد نظر خود، با زبان خودش موضوع را عنوان می‌کند و گوگل با کمک این الگوریتم تطابق بین عبارت درخواست شده‌ی کاربر و محتوایی که واقعا نیاز دارد را ایجاد می‌کند.

BERT مخفف عبارت Representations Encoder Bidirectional from Transformers است.

“برت یک شبکه عصبی اینترنتی است که باعث می‌شود گوگل بافت کلمات را بشناسد و زبان سرچ کاربران را به درستی تحلیل کند.“

 

شبکه عصبی یا Neural networks چیست؟

شبکه‌ی عصبی مجموعه‌ای از دستورات و کدهایی است که برای تشخیص الگوهای سرچ و زبان طراحی شده‌اند. دسته‌بندی محتوای تصاویر، تشخیص دست‌خط و حتی پیش‌بینی ترندهای بازارهای مالی، برنامه‌های رایج در دنیای واقعی برای شبکه‌های عصبی هستند. البته برنامه‌های کاربردی سرچ مثل مدل‌های کلیکی در گروه شبکه عصبی قرار نمی‌گیرند.

 

NLP چیست؟

الگوریتم برت، مدلی از پردازش زبان طبیعی NLP است. NLP یکی از حوزه‌ای هوش مصنوعی است که هنگام مطالعات تعاملات انسانی و زبان‌های محاسباتی با زبان‌شناسی همگرا می‌شود. هدف آن هم از بین بردن شکاف‌های بین یک زبان با زبانی دیگر است تا تمام افراد بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. این سیستم از زمان کار آلن تورینگ در دهه 1950 میلادی برای مدت زیادی وجود داشته است.

اما در دهه 1980 بود که دست‌نوشته‌های مدل‌های NLP وارد حوزه کاری هوش مصنوعی شدند. از آن زمان، کامپیوترها حجم زیادی از داده‌ها را پردازش می‌کنند که همین آنالیز داده، باعث برپا شدن یک انقلاب بزرگ در روابط انسانی و ماشین‌ها شده است.

شاید در زندگی روزمره خود متوجه آن نباشیم، اما بیان کلامی ما بسیار پیچیده و متنوع است. زبان‌ها، قواعد، روابط معنایی، عامیانه‌ها، نقل‌قول‌ها، اختصارات و اشتباهات روزانه آنقدر زیاد است که حتی در برخی موارد خود ما انسان‌ها هم یکدیگر را درک نمی‌کنیم.

در این شرایط قطعا کار کامپیوترها سخت‌تر می‌شود، چون عملا زبان ما ساختاری ندارد که آن‌ها بتوانند کلمات و عبارات ما را درک کنند. بنابراین نیاز دارند تا از سیستم‌هایی برای درک آن کمک بگیرند. یکی از این سیستم‌ها که کارآیی فوق‌العاده‌ای هم دارد، NLP است که از تکنیک‌هایی مثل تفکیک مطالب نامربوط در متن، تصحیح غلط‌های املایی، کاهش کلمات ریشه‌ای یا مصدرها استفاده می‌کند.

از طریق این هوش مصنوعی می‌توانیم محتوا را ساختار، بخش‌بندی و دسته‌بندی کنیم تا بفهمیم چطور بخش‌های مختلف با هم ارتباط دارند. سپس پاسخی را به زبان طبیعی برای تعامل با کاربر تولید می‌کند که تا حد زیادی جواب کاربر را شرح می‌دهد.

NLPای مثل الگوریتم برت به شما اجازه می‌دهد که مثلا به دستگاه هوشمندی مثل الکسا بگویید: ((الکسا! موسیقی همه‌ی اون روزا گذشت رضا صادقی رو پخش کن.)) و الکسا هم همان موسیقی را برای شما پخش کند.

NLP در حال حاضر در منابع متعددی مثل تعامل با چت بات‌ها، ترجمه خودکار متن‌ها، تجزیه و تحلیل احساسات در نظارت بر سوشال مدیا و حتی سیستم سرچ گوگل استفاده می‌شود.

 

نحوه عملکرد الگوریتم برت

یکی از تفاوت‌های بزرگ گوگل با سایر سیستم‌های پردازش زبان، ویژگی دو طرفه بودن آن است. بقیه سیستم‌ها فقط یک طرفه هستند. یعنی فقط می‌توانند کلمات را با کمک عباراتی که در سمت چپ یا راست آن‌ها در متن قرار دارند، توصیف کنند.

گوگل برت در هر دو قطب کار می‌کند: متن سمت راست و چپ کلمه را تجزیه و تحلیل می‌کند. همین مسئله باعث می‌شود درک بسیار عمیق‌تری از روابط بین اصطلاحات و جملات به وجود بیاید.

تفاوت بعدی این است که Google BERT با بررسی یک مجموعه متن کوچک، یک مدل زبان را می‌سازد.

اما مدل‌های دیگر برای این کار نیاز به مقادیر زیادی داده برای آموزش یادگیری ربات‌ها دارد. رویکرد دو قطبی برت به شما کمک می‌کند با داده‌های بسیار کمتر و دقت بیشتر الگوریتم و سیستم را به راه بیاندازید.

بنابراین زمانی که مدل الگوریتم برت نظر در یک مجموعه متنی منبع، مثل ویکی پدیا آموزش داده شد، از طریق ” fine tuning” به کار می‌افتد.

در این مرحله، برت با توجه ورودی‌ها و خروجی‌های الگوریتم، به سمت فرآیند پیدا کردن محتوای مناسب می‌رود.

 

“الگوریتم برت در بسیاری از برنامه‌ها قابل استفاده است، پس کاربرد آن به طور گسترده در سیستم موتورهای جستجو تعریف می‌شود.”


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
مشاوران هیروو ، مشاوره تلفنی ، مشاوره روانشناسی ، مشاوره آنلاین ، بهترین دکتر روانشناس ، دکتر روانشناس کودک ، روانشناسی کودک ، مشاوران هیروو-مشاوره روانشناسی-مشاوره آنلاین-روانشناسی کودک-مشاو ، روانشناسی نوجوان ، روانشناسی کودک ، مشاوره تلفنی ، مشاوره روانشناسی ، مشاوران هیروو ، روانشناسی کودک و نوجوان ، مرکز مشاوره تهران ، مشاور نوجوان ، مشاور نوجوان خوب در تهران ، مشاور نوجوانان ، روانشناسی و مشاوره نوجوانان , مشاوره نوجوانان جوانان , مشاوره را ، مشاوران هیروو-مشاوره روانشناسی-مشاوره آنلاین-روانشناسی ازدواج-مش ، مشاوران هیروو-مشاوره روانشناسی-مشاوره آنلاین-روانشناسی نوجوان-مش ، مشاوران هیروو-مشاوره آنلاین-مشاوره تلفنی-مشاوره روانشناسی-بهترین ، مشاوره خانواده ، مشاوره تلفنی کودک ، مشاوران هیروو-مشاوره روانشناسی-مشاوره تلفنی-مشاوره آنلاین-بهترین ، مشاوران هیروو-مشاوره روانشناسی-مشاوره آنلاین-روانشناسی-مشاوره تل ، روانشناسی ازدواج ، مشاوره کودک ، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره کودک تلفنی رایگان ، مشاوره کودکان تلفنی ، مشاوره کودکان روانشناس نوجوانان مشاوره تلفنی کودک مشاوره آنلاین ، مشکلات کودکان ترسو ، نقش قصه گویی در سلامت روان کودک, قصه گویی , داستان کودک, مهارت ا ، نهنگ آبی ، نهنگ آبی آهن ، نهنگ آبی اصفهان ، نهنگ آبی ایران ، نهنگ آبی به انگلیسی ، نهنگ آبی چیست ، نهنگ آبی دانلود ، نهنگ آبی در ایران ، نوجوان ، نوجوان , افسردگی , افسردگی نوجوان ,درمان افسردگی نوجوان ,اهمیت ا ، نوجوان ,بلوغ ,بلوغ دیررس ,تاخیر در بلوغ ,نشانه های بلوغ ,وراثت , ، نوجوان ,دوران نوجوانی ,استقلال طلبی ,هویت نوجوان ,رشد شخصیت نوجو ، نوجوان ,فشار های روانی ,تاثیر فشار های روانی بر نوجوان ,فشار های ، نوجوان ,فضای مجازی ,تاثیر شبکه های اجتماعی بر نوجوانان , شبکه ها ، نوجوان ,میل جنسی ,نوجوانی ,میل جنسی در دوران جنسی ,مسائل جنسی ,ن ، نوجوان کیست ؟ ، نوجوان,احساسات نوجوان,گوش دادن به حرف های نوجوان,احترام گذاشتن ب ، نوجوانان باهدف ، نوجوانی ، نوجوانی ,دوره ی نوجوانی ,مسائل مربوط به نوجوان ,مراجعه به روانشن ، هورومون دختران ، هوش کودکان ، هویت جنسیتی ، هویت جنسیتی چیست؟ ، ویژگی دختران ، کراتینه برزیلی ، کراتینه مو ، کنترل خشم نوجوان ، کنترل خشم نوجوانان ، کنترل خشم والدین ، کنترل عصبانیت در نوجوانی ، کنترل عصبانیت والدین ، کنجکاوی های جنسی کودکان ,تربیت جنسی کودکان ,رفتار مناسب با سوالا ، کودک ، کودک ,بیش فعالی ,کودکان بیش فعال ,درمان بیش فعالی کودکان , اختلا ، کودک ,حرف زدن کودک با خودش ,زبان باز کردن کودک ,رشد کودک ,گفتار ، کودک ,دستور دادن ,چگونه دستور دهیم ؟ , چگونه به کودک دستور دهیم ، کودک ,دیر حرف زدن کودک ,لکنت زبان در کودکان ,رشد زبان کودکان ,گف ، کودک ,رابطه ی زناشویی ,انحرافات اخلاقی ,مشکلات روانی کودک ,اضطرا ، کودک ,نقاشی کردن ,تفسیر کردن نقاشی کودک ,روانشاسی بالینی - روانش ، کودک ,نوجوان ,بازی های کامپیوتری ,اعتیاد به بازی های کامپیوتری و ، کودک ,یادگیری کودک ,سن یادگیری زبان دوم ,کودک دو زباه ,مشاوره کو ، کودک ,کم حرفی کودکان ,افسردگی ,دلایل کم حرفی کودک ,روانشناس کودک ، کودک آزاری چیست؟,کودک آزاری مخفی,کودک آزاری فیزیکی,وظایف والدین ، کودک باهوش ، کودک باهوش 2 ساله ، کودک باهوش 3 ساله ، کودک باهوش ایرانی ، کودک باهوش در بارداری ، کودک باهوش من ، کودک باهوش یک ساله ، کودک باهوش-کودک باهوش من-کودک باهوش در بارداری-کودک باهوش 2 ساله ، کودک بیش فعال ، کودک بیش فعال ,کودک بازیگوش ,تمرکز ,رفتار ناهنجار ,رفتار بیمارگو ، کودک بیش فعال چگونه است ، کودک بیش فعال چه کودکی ، کودک بیش فعال چیست ، کودک بیش فعال درمان ، کودک بیش فعال کیست؟ ، کودک طلاق ، کودک و طلاق والدین ، کودک کم رو,کودکان کم رو و خجالتی,کودک و کم رویی,درمان کودکان کم ، کودکان ، کودکان افغان ، کودکان بی سرپرست ، کودکان بیش فعال ، کودکان پروانه ای ، کودکان خیابانی ، کودکان طلاق ، کودکان طلاق عاطفی ، کودکانه ، روانشناسی تلفنی کودک , مشاوره تلفنی رایگان روانشناسی کودک , مشاو ، روانشناسی خانواده ، روانشناسی خانواده-مشاوره تلفنی-مشاوره روانشناسی-مشاوران هیروو ، روانشناسان کودک و نوجوان ، روانشناسی نوجوانان ، راههای ایجاد انگیزه ، روان شناسی کودک ، روانشناس تهران ، روانشناس کودک ، روانشناس کودک در تهران ، روانشناس کودک در شرق تهران ، روانشناس کودک در غرب تهران ، روانشناس کودک, مشاوره کودک, مشاوره تلفنی کودک, مشاوره کودکان, مر ، روانشناس کودکان ، ,از شیر گرفتن بچه ,از شیر گرفتن کودک در شب, غذای کمکی نوزاد ,شیر ، p ، آثار دلبستگی به پدر ، آموزش کراتینه مو ، احترام به نوجوان ، احترام به نوجوانان ، احترام به نوجوانان,احترام به نوجوان,احترام به والدین در نوجوانان ، احترام به والدین در نوجوانان ، اختلال ,اضطراب ,اختلال های اضطرابی ,اضطراب اجتماعی ,اختلال وحشت ، اختلال دیررس ، اختلال نعوظ ، اختلال هویت جنسیتی ، اختلال,اضطراب,اختلال اضطراب اجتماعی,ترس,طرد شدن,تحقر شدن,نشانه ه ، ارتباط موثر والدین با فرزندان ,برقراری ارتباط موثر فرزندان با وا ، اضطراب کودکان ، اضطراب کودکان pdf ، اضطراب کودکان اسپنس ، اضطراب کودکان پیش دبستانی ، اضطراب کودکان دبستا ، اضطراب کودکان در مدرسه ، اعتیاد ,اعتیاد والدین ,افراد مبتلا به اعتیاد ,تاثیر اعتیاد والدی ، افسردگی نوجوانان ، انجام تکالیف مدارس ، انزال ، انگیزه نوجوانان ، اوتیسم,اوتیسم در ایران,اوتیسم در نوزادان,اوتیسم خفیف,اوتیسم خفیف ، بازی درمانی کودک, بازی درمانی , سلامت روان, درمان افسردگی, درمان ، بلوغ زودرس , خصوصیات جنسی, بلوغ زودرس چه نشانه هایی دارد, سن بلو ، بهترین روانشناس نوجوان ، بهرین روانشناس تهران ، بیش فعالی کودک ، بیش فعالی کودک 2 ساله ، بیش فعالی کودکان ، بیش فعالی کودکان ابتدایی ، بیش فعالی کودکان چیست؟ ، پرسشنامه هویت جنسیتی ، تربیت کودک طلاق ، تربیت کودکمشاوره کودک,مشاوره کودک تلفنی,مشاوره کودک و نوجوان,مشا ، ترس از بی خوابی ، ترس از تاریکی ، ترس از مدرسه,ترس از مدرسه pdf,ترس از مدرسه چیست,ترس از مدرسه در ، ترس کودکان ، تفاوت دختران و پسران ، چگونگی دلبستگی های شدید ، چند فرزند , اضطراب ,استرس ,نقش والدین ,نقش خواهر و برادر , تربیت ، حق تحصیل کودکان ، خودکشی نوجوان ، خودکشی نوجوان 13 ساله ، خودکشی نوجوانان ، خودکشی نوجوانان در ایران ، خودکشی نوجوانان نهنگ آبی ، دردسرهای باهوش بودن ، درمان اختلال هویت جنسیتی ، درمان اوتیسم ، درمان اوتیسم با هیپنوتیزم ، درمان اوتیسم خفیف ، درمان اوتیسم در بزرگسالان ، درمان اوتیسم در طب سنتی ، دعوای والدین ,تاثیر دعوای والدین بر کودکان ,الگوپذیری کودکان از ، دلایل دعوا در مدرسه ,مدرسه پسرانه ,مدرسه دخترانه ,کتک زدن ,کتک خ ، دلبستگی شدید ، دلبستگی مطلوب ، دوران کودکی ,دوران نوجوانی ,کودک ,نوجوان ,بلوغ ,پسر ,دخترروانشنا ، مشاوران هیروو-مشاوره روانشناسی-مشاوره آنلاین-مشاوره تلفنی-روانشن ، مشاوران هیروو-مشاوره روانشناسی-مشاوره تلفنی-روانشناسی کودک ، مشاوره ، مشاوره روانشناسی-روانشناسی ازدواج-مشاوره تلفنی-مشاوران هیروو ، مشاوره کودک تلفنی ، مشاوره نوجوان - مشاوره با نوجوانان - مشاوره نوجوانان - مشاور نوج ، مشاوره نوجوان و جوانان , مشاوره و نوجوانان , مرکز مشاوره نوجوانا ، مشاوره نوجوانان و جوانان , مشاور برای نوجوان , مشاوره با نوجوانا ، مشاوره و روانشناسی کودک , مراکز مشاوره کودک , مشاوره کودک تلگرام ، مشاوره ی تلفنی کودک ، مشاوره تلفنی کودک رایگان ، مشاوره تلفنی کودک مشهد ، مشاوره تلفنی کودک و نوجوان ، مشاوره تلفنی کودکان رایگان ، مشاوره تلفنی-مشاوره روانشناسی-مشاوران هیروو-روانشناسی خانواده ، مشاوره روان شناسی کودکان,مشاوره روان شناسی کودک,مشاوره و روان شن ، مشاوران هیروو-مشاوره آنلاین-مشاوره تلفنی-مشاوره روانشناسی-روانشن ، مشاوران هیروو-مشاوره تلفنی-مشاوره روانشناسی-روانشناسی ازدواج ، مشاوران هیروو-مشاوره تلفنی-مشاوره روانشناسی-روانشناسی خانواده ، مشاوران هیروو-مشاوره تلفنی-مشاوره روانشناسی-روانشناسی نوجوان ، مشاوران هیروو-مشاوره تلفنی-مشاوره روانشناسی-روانشناسی کودک ، مشاور کودک تلفنی ، روانشناسی کودک ,روانشناس متخصص کودک و نوجوان ,لزوم مشاوره با مشا ، روانشناسی کودک طلاق ، مشاور نوجوان در تهران ، مشاور نوجوان در کرج ، مشاور نوجوان کرج ، روانشناسی کودک-روانشناسی کودکان-روانشناسی کودک 5 ساله-روانشناسی ، زلزله ,کرمانشاه ,حادثه ,استرس ,اضطراب ,درمان استرس ,درمان اضطراب ، شامپو ، شاوره تلفنی کودک ، فروش لوازم آرایشی ، فروشگاه لوازم آرایشی ، فصل امتحانات کودکان و نوجوانان ,تغذیه مناسب فصل امتحانات ,تغذیه ، فواید کراتینه مو ، قیمت سوله - ساخت سوله دامداری - سوله دست دوم ، گریه کودک, گریه شدید کودک, گریه کردن کودک, آرام کردن کودک, راهنم ، لوازم آرایشی ، محرومیت از تحصیل ، محصولات فوراور برای پوست و مو،درمان ریزش مو،بهترین ضد آفتاب ،ضد ، مرگ مادر , احساس فقدان ,شوک عاطفی ,مراقبت ,توجه ,احساس امنیت, رو ، مرکز روان ، مرکز مشاوره ،
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ