شغل خوب و پر درآمد

شغل خوب و پر درآمد

شغل خوب و پر درآمد شغلی است که ما بتوانیم با توجه به توانایی هایمان و بر اساس صبر و حوصله مان با زیرکی آن را بیابیم .  شغلی که انتخاب می کنیم و هر روز آن را انجام می دهیم به کار زندگی ما تبدیل می شود . فرصت برای انجام دادن کار خوب نیروی زندگی ما را تقویت و فعال می کند .

باید به گونه ای از شغل خود راضی باشیم که بگوییم زندگی من شکل گرفته ، پر بار شده و با عشق به کارم دگرگون شده است . برای رضایت از زندگی کار می کنم . در شدیدترین ، همچنین دردناک ترین زمان های زندگی ام ، کارم همیشه مرا تقویت و حمایت کرده است .

شغل خوب و پر درآمد 3

 

دنیا هیچ چیزی به ما بدهکار نیست . این ما هستیم که همه چیز را به دنیا بدهکاریم . کار ما را ابراز وجود خودمان به عنوان تولید کننده در این سفر زمینی پویا به نام زندگی است . شما تصمیم می گیرید کارتان چه باشد و کار شما ممکن است خیلی بزرگ تر از شغل شما باشد . سعی کنید ضمن پیشرفت تصویر بزرگی مجسم کنید .

از طریق کار به دنیایی بر می گردیم که بخشی از چیزی است که به ما داده اند . پاداش ما از خود کار حاصل می شود . کار می کنیم تا بزرگ شویم ، خودمان را بسط دهیم ، حقایق جدیدی را کشف و نیز تعمق و خدمت کنیم .

هنگامی که شغل خوب و پر درآمد  پیدا می کنیم ، آگاه تر و زنده تر می شویم و باور می کنیم که کار مهمی است و آن را با عشق انجام می دهیم . با کار رشد می کنیم تا چیزهای بیشتری کشف کنیم که واقعا به آن ها اعتقاد داریم و آن چه را انجام دهیم که واقعا دوست داریم .

 

جهت تماس و مشاوره تلفنی با روانشناس و مشاوران  متخصص ازطریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره با 9092305983 تماس حاصل فرمایید.

یا به سایت www.heiroo.com مراجعه کنید.

 

ارتباط نوع شغل خوب و پر درآمد با تفکر ما

از طریق شغل خوب و پر درآمد به فرصت هایی دست می یابیم تا تفکرمان را بازنگری کنیم . هنگامی که کار مورد علاقه ی خود را که از نظر مالی از شما حمایت می کند ، پیدا کردید به آرمان خود رسیده اید .

صدها نفر از قبیل معلم ، کتابدار ، مربی یوگا ، مشاور دانشکده یا هنر پیشه بوده اند که وقتی به مرکز مشاوره مراجعه کرده اند و گفته اند : وقتی که شغلی که دوست دارند انجام  می دهند ، به پول زیادی نیاز ندارند ، زیرا خوشحال هستند . هنگامی که مردم از کار خود راضی نیستند ، دوست دارند پول بیشتری داشته باشند چرا که از شغل خود راضی نیستند .

تا ابد ، و برای مدت طولانی به کاری که دوست ندارید ، ادامه ندهید . باید خواهان شغل خوب و پر درآمد  باشید که موفقیت تان در آن حتمی است و به آن افتخار می کنید ؛ کاری که با استعداد ها ، توانایی ها و علایق قوی شما سازگار باشد .

 

1شغل خوب و پر درآمد

 

برای استفاده ی سازنده از توان خودتان ، لازم است کاری که دوست دارید انجام دهید . اگر کارمان را دوست داشته باشیم ، شادی درونی واقعی را که حق ماست به دست خواهیم آورد . کار و عشق ، عشق و کار به یک چیز تبدیل می شوند .


علاقه ی به کار مورد نظر منجر به قدرت در آن می شود

اگر کارمان را دوست داشته باشیم ، از آن قدرت می گیریم ، ضعیف و ناتوان نمی شویم . کاری جست وجو کنید و بیابید که ضمن آموزش مهارت های جدید به شما ، امکان تقدیم استعداد های شما را به جهان نیز فراهم کند .

فقط به دلیل زنده ماندن نباید کار کنیم . بلکه باید برای زندگی کردن کار کنیم . کار می تواند چیزی باشد که ما را به سمت کمک به جامعه و تولید چیزی پایدار سوق دهد . تاریخ به برکت چند حادثه به ما نشان داده است که نتیجه ی کار تا ابد می ماند .

بدون توجه به آن جه بر شما می گذرد ، زمانی که کارتان را دوست دارید ، می توانید استقلال و در نتیجه آزادی خود را حفظ کنید .

 

شغل خوب و پر درآمد2

 

به عنوان یک انسان عاقل پیدا کردن کاری که دوست دارید به عهده ی خودتان است و مشاوره اعتقاد دارد که وظیفه ی خودتان است . اگر کار مورد دلخواه خود را پیدا کنید قول می دهیم که تا اخر عمر راحت باشید .

ما به این دنیا آمده ایم تا استعداد های خودمان را متجلی سازیم ، تا از آن ها برای خدمت به دیگران بهره ببریم . وضعیت دلخواه ، پیدا کردن کاری برای دستمزد است تا شما و دیگران را زنده نگه دارد و دوست داشتن کارمان پایه و اساس تحقق این هدف است .


مشاوره تلفنی

برای مشاهده مطالب بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

منبع : مشاوران هیروو